Fotbollsskor & Nylonstrumpor
Dennis i vårt A lag arbetar med ensamkommande flyktingbarn, ett behov som finns är fotbollsskor. Har ni fotbollsskor liggande hemma gärna i stl 40-44 lämna dem gärna till vårt kansli så hämtar Dennis dem där. Andra storlekar är naturligtvis välkomna men just 40-44 är det största behovet. De som är mindre skickar vi med vårt Zanzibar gäng som reser i januari. När vi ändå är på tiggarståt så finns ett behov av nylon strumpor i Zanzibar, de behöver inte vara nya, nylonstrumpornaanvänds vid förlossningar, dessa går åxå bra att lämna till kanslit så förmedlar jag vidare. Tack på förhand, jag vet att vi kommer få in massor. Ni är grymma //Annika
Backatorp IF
27 nov 2015
0kommentarer
JULBAZAR 12 DEC
Backatorp IF bjuder in alla våra medlemmar samt alla i vårt närområde till vår julbazar Vi har utställare så kom gärna och köp julklappar, julblomman eller bara fika, kom i julstämning. Vi kommer sälja våra mössor, tröjor, handdukar och självklart bingolotter till uppesittarkvällen. Lotteri, självklart och kanske lite andra roliga övverraskningar. Vi har underhållning som vanligt, dans runt granen samt tomten kommer. Vill du boka bord och sälja hantverk eller andra nya saker kontakta kanslit Lite håll tider Öppnar 10.00 Underhållning med danskring granen 11.30-13.00 Tomten kommer 13.00 Stänger 14.00 Varmt välkomna BACKATORP IF
Backatorp IF
20 nov 2015
0kommentarer
Julklappstips
Vår klubboverall Condivo 14 byts ut till nyår, därför säljer klubbhuset ut de sista av denna modell till riktigt bra pris. Alltså denna produkt försvinner från Adidas sortiment. ( OBS endast jackan) Gå in i vår Klubbshop Och gör din beställning. Först till kvarn. I början på mars presenterar vi den nya Adidas overallen men kanon erbjudande på en klubbkväll. Mer om det kommer. Först till kvarn, begränsat med storlekar
Backatorp IF
17 nov 2015
0kommentarer
Uppesittarbingo 23/12
Om du planerar att spela bingolotto på uppesittarkvällen den 23 december, köp Bingolotten av oss. Det går jättebra att beställa av någon som spelar i föreningen, då kommer förtjänsten gå till deras lagkassa eller så kommer Ni till oss på kanslit så går förtjänsten till hela föreningen. Lycka till
Backatorp IF
4 nov 2015
0kommentarer
Visa fler nyheter