4 maj BIF dag/ Kerstins minnesturnering
Hej alla spelare och föräldrar i Backatorp IF Nu är det dags att boka in vårens dag i din kalender, det är lördagen den 4 maj. Då är det återigen dags för vår föreningsdag. Det innebär att det är en stor dag för att få in pengar till vår förening samt ha riktigt kul ihop. Vi startar upp dagen på mullängen där vi spelar en intern cup mellan våra lag i föreningen. ALLA lag är med alla från PF07 till Alaget, Claget och i år gör våra Mamadonaz premiär i cup spelet. Vi som varit på träningarna vet att de kommer bli supervassa så se upp för dem. Vi kommer grilla hamburgare och korv, ha fiskdamm, fika försäljning, lotteriförsäljning, tipspromenad osv På kvällen öppnar vi upp hallen och kajutan för fest, spontandans quiz, grill, snacks och massa tjöt. Här fortsätter vi sälja lotterier. Det är en dag där vi brukar ha riktigt trevlig och kul ihop. Barnen brukar prata om denna dagen länge och fråga när det är dax igen. Vi skulle redan nu vilja be om hjälp med vinster till våra lotterier,poängpromenad och fiskedamm. Vinster skall helst vara nya, Det kan vara barnböcker, leksaker eller varor till en matkorg, fråga på era arbetsplaster om dom har reklamprodukter att dela ut alla har vi väl något i byrålådorna som vi köpt/fått men aldrig använt. Fick du någon julklapp som ligger kvar i sin förpackning. Det kan vara jättebra priser till våra lotterier, ett kilo kaffe, presentkort på en tjänst, kex, chipspåse saker vi kan lägga i en spann och göra ett fint pris. Endast fantasin sätter gränser Så kom med era priser till föreningslokalen Vi tar emot redan nu och fram till måndagen den 29 april. Kom med ditt bidrag till oss när kansliet är öppet. Måndag 10 - 19 Tisdag 10-14 Onsdag 13- 19 Torsdag 11-14 Fredag 11-16 Med hopp om en härlig vår och en fantastisk föreningsdag. Ps glöm inte göra soldansen så att vi får en härlig och varm dag på Mullängen.
Backatorp IF
9 apr 2013
0kommentarer
FOTBOLLSKOLA 2013
Klart vi gör det igen, vi upprepar succén från förra året. Må, Ti, On i v 25 kommer vi köra vår populära fotbollskola i Lillhagsparken. I år har vi beslutat att sammarbeta med Landslagetsfotbollskola vilket vi ser som positivt. Vill du vara säker på att få plats anmäl dig snarast på Till Anmälan vi tar imot max 120 barn. I priset ingår lagad lunch, frukt till mellanmål samt boll, vattenflaska och en Landslagsadidaströja. Pris 600,- Sista anmälan är 15 maj. Fotbollskolan riktar sig till barn födda 2000- 2005 VARMT VÄLKOMNA PS tröjorna kan vara något små, tänk på det när Ni bokar dem XS= 164. Vi har inte beställt någon fotografering.
Backatorp IF
11 mar 2013
0kommentarer
Klubbkväll försäljning av skor, föreningskläder och fika
Den 13/3 klockan 17-19 kommer Intersport hit med skor & beskydd till bra priser. Vi kommer ta fram våra föreningskläder, strumpor, kepsar, mössor osv om man behöver fylla på inför säsongs starten. Vi säljer, fika och glass som vanligt. Varmt välkomna BACKATORP IF
Backatorp IF
6 mar 2013
0kommentarer
Tråkigt i Lillhagsparken
Idag har vi varit och kollat på planerna i Lillhagsparken och på den stora planen som är vår matchplan har någon varit ute med bil och förstört. Vi vet ännu inte hur mycket jobb som behövs göras för att återställa planen så att våra lag kan spela/träna men det var riktigt tråkigt att se. Vi hoppas att det är lätt åtgärdat och att vi får bra hjälp av IOFF och kommunen.
Backatorp IF
1 mar 2013
0kommentarer
Visa fler nyheter