• Vår klubblokal

    Nu är vår klubblokal så gott som klar, vi har byggt en altan och dit skall vi köpa lite möbler så att man kan sitta ute och fika. Vi har även glass om du är sugen på det. Kom gärna förbi ta en fika eller en glass. Vi använder lokalen till att ha samling innan match och på bilden ser vi våra P-99 som har genomgång med Stefan. Backatorp IF 22 maj 2012 0kommentarer
  • Köp vår keps

    Nu har vi tagit in en keps i klubbshoppen, kom till Kerstin och Yvonne på kanslit och köp en keps. Eller ta kontakt med Maria. Kepsen kostar 100,- Backatorp IF 21 maj 2012 0kommentarer
  • Selma Lagerlöfstorgs dag

    Våra härliga tjejer i F03/04 var på torget och representerade oss den här härliga lördag. Det var mycket folk i rörelse och tjejerna hade en tävling där man skulle balasera på en pilates boll. Det visade sig vara en svår uppgift men till slut vann den person som suttit i 8 minuter. Till och med polisen testade på. Tack tjejer och föräldrar för att Ni bidragit till att sprida vår förenings budskap. Backatorp IF 16 maj 2012 0kommentarer
  • Namninsamling

    På kansliet i klubblokalen finns det en namninsamlingslista. Där kan alla skriva på, som vill att kommunen ska ta ansvar för att vår förening ska kunna fortleva. Dvs ordna en fotbollsplan värt namnet, i vårt närområde. Välkomna in och skriv på, kansliets öppettider hittar ni på vår hemsida! Innan 20e maj måste du skriva på om du vill stötta vår kamp, sen skickas de iväg. Sprid till alla ni känner ) Tack på förhand Backatorp IF 10 maj 2012 0kommentarer
  • Visa fler nyheter