• GOD JUL

    BACKATORP IF vill önska alla våra medlemmar en GOD JUL och ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR. Vi vill tacka för ett härligt år med massa utmaningar, nu ser vi fram mot det nya. Backatorp IF 12 dec 2011 0kommentarer
  • Tack till Er alla

    Då har det gått ett par dagar sen vi hade vår förenings dag. Som vanligt hade vi en kanon dag/kväll. Vi som håller på och fixar inför den här dagen blir ALLTID lika förvånade över uppslutningen. Fika gänget sålde härliga bullar, mat gänget fick bekänna färg då vi alla ville ha lunch. Chester fick gå många rundor då det var flera barn som ville rida. Lotteri och fiske damms gänget sålde slut, trixnings tävlingen blev en snackis och på kvällen fick vi höra en engagerad trubadur som fick igång gänget bra. Janne levererade en quiz och ungarna i hallen skötte sig bra. Sammanfattning är KANON. Tack till Er alla som var med men speciellt tack till våra sponsorer som gjorde dagen och framförallt förtjänsten möjlig. Tack även till våra A och C lag som kom och tog några tunga förluster. Ni är mycket värda grabbar/gubbar. Barnen älskar dessa matcher...... TACK TILL Netonnet, Elgiganten Bäckebol, Nyblom Kollén, Bäckebol skor, Riekerskor, Stena Line, Intersport, Laserdome Mölndal, Gökboet, Åbybadet, Bushuset, Ströms frisör, Zone, Christina of London, Lundbybadet,ÖB Backaplan Åsså självklart vår egen korvgöbbe ROGER TACK Backatorp IF 3 nov 2011 0kommentarer
  • Café i Kajutan

    På torsdagar under Bollekis träning och en stund under P-04 träning har Anita café i Kajutan. Hon säljer hembakat i den mån hon hunnit med och härligt nybryggt kaffe, saft finns till barnen. Det är självkostnads pris och det lilla överskott som blir går till klubben. Anita är med i styrelsen i Backatorp IF så har du några frågor passa på att ställa dem till Anita så hjälper hon dig så gott hon kan. Backatorp IF 5 okt 2011 0kommentarer
  • Backatorp IF söker spelare

    Backatorp IF:s, för i år, nystartade A-lag söker spelare inför nästa säsong. Du som är intresserad av att hjälpa oss upp till division 6 nästa år är varmt välkommen. Vi är för tillfället mitt uppe i slutspurten av vår första säsong i division sju. Vi ligger femma i serien med häng på toppen och det känns som en helt godkänd första säsong. Efter ett par flyttar och avhopp så har truppen bantats under säsongen och vi behöver få in nya spelare i laget inför nästa år. Vi uppmanar alla att testa, gammal som ung, så länge som ni har motivationen och lusten till att ha kul på fotbollsplan tillsammans med ett riktigt gott gäng. Vi drar igång inomhusträningen lördagen den femte november i Backatorpshallen klockan 12:00. Har ni frågor är ni välkomna att maila dem till M83pettersson@gmail.com eller ringa vår spelande tränare Magnus Pettersson på 0721570389 Besök gärna också vår hemsida för träningstider och all övrig information ni kan tänkas behöva. www.laget.se/backatorpifa Backatorp IF 3 okt 2011 0kommentarer
  • Visa fler nyheter